Merhabalar 42 gunluk bebehim var sadece anne sutu akiyor kakasi hep sulu puskurur tarzda dogdugundan beri böyle.gunde 3 4 bazen 5 kaka yapiyor kilo alimi 1300 gram almış bu kaka normal mi cuma kontrolumuz var doktora sorucam sizin bebelerin kakalar nasıl acaba