Kızlar merhaba benim bebeğim şuan 7 aylık yaklaşık ¾ aydır meme reddi yaşıyoruz. Sadece uyurken uyku sersemi emzirebiliyordum oda tek memeyi anca hemen doyuyor yada uykuya dalıyordu. Ama şu 3 gündür ağzında aft gibi bişey çıktı ateşi falan çıktı başta aldı memeyi falan ama şimdi uykuluyken bile çığlığı basıyor. Acaba şuruplardan mı ağzındaki yaradan mı ? Emzik ve biberonda aynı şeyi yapmıyor. Malesef ki emzik kullanıyoruz (sadece uyurken) bıraktırmaya çalışıyorum ama olmuyor. Arada mama veriyorum çok aç kalıyor çünkü. Ve sürekli ek gıda istiyor günde nerdeyse 5 öğün veriyorum. Ben anlamadım ne olacak. Napabilirim önerileriniz neler. başına böyle birşey gelen varmı ? Uzun oldu k bakmayın.