Dilan63 25 gunluk bebegim var ilk başlarda hiç bi sorun yoktu 3 gündür göğüsüm yanmaya başladı emzirdikten sonra bi yanma geliyo gecmiyo sizdede oldumu boyle
dunyam2020 Dilan63 vallahı ne kullanırsanız kullanın kendı bılıyor ne zaman gececesgını gumus kapak kullanıyorum suan mumsy kremıde kullandım gecmıyor 11 ayı bıttı oglumun .kımısınınde 40 cıkmadan gecıyor kımısı 15 gun de gecırıyot
turkuaz1290 Dilan63 lansinoh lanolin kullandım yanmaya başlayınca hemen sürüyodum bide açık bekletiyodum yarım saat falan ertesi güne bişe kalmıyodu günde 2 3 sefer yapıyodum
Ka12 Bepanthol krem kullanıyorum 2 günde geçti yaralarım kremliyken bebek emebiliyor aynı zamanda tavsiye ederim
turkuaz1290 Dilan63 açık bırakmayınca bana fayda etmedibiri açık bırak demişti bana yarım saat sallaya sallaya gezdim 😂😂 çok daha iyi geliyo
Ka12 Dilan63 bepanthol onarıcı bakım merhemi olanını kullandım ben sağlık ocağındaki ebe onu tavsiye etmişti
Arasannesi Dilan63 bebegım 4 aylık olmak uzere ılk defa gecen hafta sol gogus ucum yandı.kakao yagı sürdüm hemen gectı.ılk emmeye basladıgı zamanlarda cok sık emıyor yara olmasın dıye yıne kakao yagı suruyordum ve hıc yara olmadı tavsıye ederım
HaticErkanMiran Dilan63 hiç bise kullanmadım ben sadece sol göğsümde oldu yara oda sütüm aktıkça sürdüm etrafına geçti 1 haftaay
Kizanasi Bol bol havalandırmalısın ben de lansinoh kullanmıştım o da iyi gelmişti silveretteden pek bi fayda göremedim
Aryemus_3 Dilan63 lansinoh kullandım başta iyidi sonra iyilestirmedi artık sütümden sürüp kurumasını bekliyordum öyle kapatıyordum geçti çok şükür zaten bebeği doğru tutmazsak emerken sütü bosaltmazsak yara oluyo
Havva2323 Dilan63 zeytinyağ sürün göğüs ucunuza emzireceğiniz vakitte silin acısını alır yada kantoron yağı ben ikisinide denedim kimyasal içerikli krem sürmektense onlar daha mantıklı geldi