Selam arkadaşlar. Bebeğim iki haftalıkken yanaklarından başladı minik minik sivilceler süttendir heralde dedim bişe yapmadım. Sonra inanılmaz derecede arttı suratı mahvoldu çocuğumun içinden sarı iltihaplar aktı keçe gibiydi derisi ağlaya ağlaya bakıyordum suratına tanıyamaz oldum🥺 hep mustelanın ürünlerini kullanıyordum. İki farklı doktora gittik ilki egzama dedi ben şok bana mustelanın ürününü verdi zaten onların hepsini kullanıyorum hatta sırf bu yüzden bıraktım dedim! Güvenmedim. Başka doktora gittim bu egzama olmaz egzama için ayına uymuyor 3aydan snra olur dedi bu yenidoğan aknesiymiş. Anne sütünden geçermiş hormonlardan. Tam bir bilimsel açıklaması yok maalesef ama korkma kendiliğinden geçer dedi 1ayı bulur. Yine de fucidin diye kortizonsuz krem verdi ama kullanmasan da olur dedi. Yine de kullandım. Her gün duş duru suyla ayrıca lavaboda sık sık suratına su vurdum. Nitekim geçmeye başladı. Ama mesele tamamen zaman. Dediği gibi 1ayı buldu. Yüzü açıldı göğsüne indi bi de sırtına biraz. Çok şükür geçti ama yine de yanaklarında ufak ufak minnak arada bir çıkıyor ve kayboluyor sıkıntı yok. Zamanla geçecek arkadaşlar fikir vermek amaçlı başımdan geçenleri paylaşmak istedim🥰👍🏻 Tecrübesi olanlar paylaşsın