Miracimmm benimkide o dönemlerde ara ara yapıyordu tekini alıyordu tekini almıyordu falan. Altını açıyordum nebe suresi açıyordum ayakta gezerek emziriyordum alıyordu bi şekilde. Şu anda 5 ay 20 günlük yine çok az istemeye başladı dişleri kaşındığı için diye düşünüyorum yine aynı yöntemlerle emzirmeye çalışıyorum