Betulhatiparslan Kızlar bebeğime ne yaptıysam emziğe alıştıramadım. Bazen uyurken alıyo hemen atıyo. Gün içinde hiç durmuyo sürekli ağlıyo emziği veriyorum susuyo ama iki dakikaya atıp elini ağzına götürüyor. Daha 2 aylık ne yapabilirim
nurbyrm44 Betulhatiparslan ben doğduğundan beri emzik alması için uğraştım almadığım emzikte kalmamıştı almayınca almıyor diyerek bıraktım uğraşmadım 4. Ayımıza girince tekrar deneyeyim dedim şans bu tutacağı varmış tuttu 😄 ama dişten dolayı damakları da kaşınıyordu tutmasında onunda etkisi vardı tabi
nurbyrm44 Betulhatiparslan Tutması için belki de zamanı vardır annesi sende uğraşıp tutmadığında üzülme, akışına bırak inşallah zamanı geldiğinde tutar 🌸😇
Deletedmom_36 Betulhatiparslan benim bebegim 4 aya kadar almadi Bir gun deneme amacli verdim bi baktim tuttu uykuya geciyordu o sira o gunden beri uykuya gecerken emzik kullaniyoruz☺️
Betulhatiparslan nurbyrm44 bende bir sürü emzik aldım denedim son aldığım nuk u alıyo işte birazcık onuda atıyo
Mucizemveben90 İlk aylar ne zormuş ya benımde 2 aylık emzık almıyor ve kolık asla gecmıcek gıbi bu günler