Btlbrssk bi kere sağlık ocağında alındı daha sonra fakülteye gittik Kayseri’de yaşıyorum fakültede çocuk doktoru eşimin kuzeni o yüzden oraya gittik her kan alımını el üzerinden yaptılar 4 haftada bir gidiyorduk kontrole ikinci kontrolde değerimiz normale bindi ama doktor bir anda kesmek istemedi ilacı dozu düşürdü muhtemelen 1 yaşına kadar kullanabilir belki biraz daha fazla belli olmaz demişti ama 2 Aydır gitmiyoruz koronadan dolayı