Deletedmom278 biz 2 yaşında başladık canım ağustosta 3 yaşına girecek hala ufak defek kazalar oluyor ve gece ben kaldırmazsam kendisi asla kalkıp söylemiyor yapıyor ve uyanmiyor bile benim için çok sancılı geçti ve hala geciyor çok sabırlı olman lazım sen hazırsan başla derim ben anlayamadığinda tutamadiginda kızmak utandırmak gibi hatalara düşme dahada zorlaşıyor şimdi bile cisi kaçında biraz kizdigimi anlasa diğer seferlerde daha çok kaciriyor başa sarıyor sabırla sevgiyle uğraşmak gerekiyor daha gece kalırsa iyice rahata alışır bezi hiç bırakmaz diye dusunuyorum