Deletedmom278 24 aylıkken tuvaleti merak ediyordu kızım ama tam konuşmuyordu. Sonra araya ramazan girince başlamadım benim için zor olur diye. 27 aylıkken başladım 1 haftaya halloldu. Bence iletişimde çok önemli çocuk kendini ifade edebilmeli. Yoksa hem anne hem çocuk yıpranıyor. Sinyallerde çocuğun yaptığından rahatsız olması , saklanması, tuvaleti merak etmesi. Sonucta bir hazzı çocuktan alıyoruz kolay değil onlar içinde. 🤭