Oziezo Kızlar 1.5 aylık oğlum var ve yenidoğan sarılığı vardı 16 idi 17 olursa hastaneye yatıracaktı doktor ve bebeğim sarılıktan ememiyordu uyuyakalıyordu bende mecbur sağdım biberonla verdim çunku o kadar hareketli ki kaşıkla vermek mumkun olmuyordu neyse dusmeye basladı 14 olmustu yatmadık bende tam geçsin diye biberona devam ettim ama gun içinde önce emzirip bi bi saat sonra biberon veriyordum zamanla kafası karıstı ğögsumu biberon gibi emmeye basladı ve yara oldu kalp kontrolunde kalbinde bikaç tane delik çıktı ve iyi beslenirse kapanabilir dedi doktor birde emerken asırı yoruluyordu bende kıyamadım hem doysun hem yorulmasın istedim ve benim üzüntüden sütüm azaldı,Uyuyunca sağıyorum tam uyandıgında gögsum boş olduğu için alsada geri bırakıyor ben istiyorum ki hep emsin o teması kuralım çunku emzirmediğim için duygu eksiği olacak diye bi vicdan emzirsen ya doymazsa çunku memeyi bosaltamıyor hala ayrı vicdan öyle arada kaldım ki çok üzülüyorum yardım edin napcam diye düşünüyorum hep kalbi kapanınca hep emzircem diyorum bu seferde almayabilir çunku az önce gögsum dolu olmasına rağmen almaadı 😢
Kuzeyalaz33 Oziezo sagligi daha onemli bence cok üzüldüm sagip biberonla vermissiniz yapabileceginiz en iyi seyi yapmissiniz bir anne olarak üzülmeyin..emzirme danismanlarindan destek alabilirsiniz cozum saglarlar
Ftmsnny Oziezo ben memeyi emzirip hemen arkasından biberonu veriyordum. Meme reddi oluşmadı. Ama sizde sorun daha farklı sanki
Oziezo Kuzeyalaz33 bi iyi olsun tamamen emzirmek istiyorum insallah canim sağ ol biraz da olsa iyi hissettim
Sorchacan Çok geçmiş olsun tez zamanda geçsin inşallah.sırıngayla vermeyi denesenize hem memeden uzaklaşmamış olur