Arkadaşlar mamajo 5 İşlevli Kurutmalı Buhar Sterilizatör ve Mama Isıtıcısı aldım. Detaylı yazdım ki kullananlar varsa daha net yardımcı olabilir diye. Bunu nasıl kullanacağım. Bebeğim 40 günlük mama ve meme gidiyoruz. Mama hazırlarken nasıl yapacağım. Önce suyu bir yerde kaynatıp soğutup bekletecek, sonra da mama ve biberonda o suyu birleştirip 40 derecede ısıtacak mıyım? Nasıl yapıyorsunuz bilgisi olan lütfen yazsın