Akademisyenanne besafe izi comfort x3 var mesela 9-18 kg. Tam yatar pozisyona gelmese de dik oturur gibi olmuyor zaten en yatar pozisyona getirirseniz. Biz de maxi cosi tobi var 3 pozisyonlu onun bile en yatan pozisyonu iyi. Butceniz el verirse be safe in turn i-size var 0-18 kg yenidogandan itibaren kullaniliyor. Oto koltuksuz yolculuk yapmak bence eziyet. Bir an once oto koltuguna alistirmaya bakin. Hem siz rahat edersiniz hem bebeğiniz. Yaniniza sevdigi bir iki kitap oyuncak alirsiniz. Bir de arabaya onun sevdigi muziklerden atarsaniz tamam 😅