15 Temmuz'da dogum yaptim.
Eşim sigortadan dogum parasi almak icin basvuru yaptiginda bebegimin 2 tane dogum tarihi gorunuyor. 14 ve 15 Temmuz olarak.
Eşim 10 gun once gitti duzeltmelerini istedi. Duzelttik dediler.
Bugun ssk ya gitti 14 Temmuz gorunuyormus. Kimligimizde ve dogum belgemizde 15 Temmuz yaziyor.
Nereye sikayet edebilirim biliyor musunuz