Nuuur Kızlar merhaba 35 gün önce doğum yaptım dün dikiş yerimde küçük bi kanama oldu bugün de devam ediyo Doktora sordum kıl köklernden olabilir dedi.. ama endişelendim daha önce bunu yaşayan var mı?
_annebebek Nuuur Hiç duymadım bende de olmadı doktorun dikisiyle alakalı olabilir mi acaba bence gidip bi gösterin ne olur ne olmaz
Benimoykum Nuuur hiç duymadım canım bende böyle bişey yaşamadım iltihap olduğu halde kanama olmadı üstte kalsın
Nuuur Elifhanim Deletedmom280 ben de kimsede duymadım maalesef normalde ameliyatla ilgili hiçbir sorunum yoktu ama maalesef bu oldu
Fasulyeninannesi Nuuur bende sezeryan oldum ama kanama olması canım bazen kıllardan dolayı şişlik kıl dobmesi gibi oluyor ama asla kanamadı için rahat etsin bir git istersen zaten kontrole çağırıyorlar genelde 40 çıkınca biraz erken gitmiş olursun belki başka birşey vardır
Nuuur Fasulyeninannesi iyi akıl verdin canım randevumu aldım hemen gerçi telefonda önemli değil dedi doktor ama benim içime sinmedi