Nuuur Kızlar merhaba 35 gün önce doğum yaptım dün dikiş yerimde küçük bi kanama oldu bugün de devam ediyo Doktora sordum kıl köklernden olabilir dedi.. ama endişelendim daha önce bunu yaşayan var mı?
Cicekimftm Nuuur evet ben yaşadım. Sabah akşam batikon ile pansuman yapıp kuru tuttum. Bir kaç günde geçti. Endişe etmeyin. Benimde bariz kanıyordu
Nuuur Cicekimftm canım doktora dediğimde hiç batikon demedi bana kuru tut dedi sadece yoksa evde var hemen başlarım pansumana
Cicekimftm Nuuur doktorlar asla sürün demiyorlar ancak 3 sezeryan oldum ve dikişlerime en iyi gelen şey batikon oldu. Ağrıdığında hemen batikon sürüyordum rahatlıyordum. Doktoruma soruyordum gerek yok diyordu 😓 ama bu sayede acılarımdan kısa sürede kurtuldum
Aybarskomm Benimde olmuştu kıl kökleri iltihap gibi yapıp akıyordu kanıyordu bazen batikonla kuruttum
Nuuur TwinsmomDA kuru tutmak da çok zor göbek var malum hava da sıcak ama çözüm bu galiba kurutma mak. Kurutayım gün içinde o zaman
Nuuur Aybarskomm yaa şimdi içim rahatladı bildiğim dikiş açılması gibi duruyo kıl kökü gibi gelmemişti bana teşekkürler canım