Oğlum 2 gündür koyu sarı ve pütürlü kaka yapıyor çok katı değil çok cıvık ta değil bu kaka normal mi 🤔
Not: Oğlum alerjik olduğu için doğduğundan beri yeşil biraz cıvık kaka yapıyor o yüzden normal kaka rengini vs bilmiyorum internetten araştırdım biraz heryerde farklı yazıyor 🙈