Seutfu konyadayım bende sürat kargoyla gelecek olan ürünler tam 3 hafta merkezde bekledi gidiyoruz vermiyorlar dağıtıma çıkarmıyorlar çıktık yetişmedi diyorlar zaten telefonlar araki bulasın açan falan yok en son gittim kendim bulacam kargoyu diye paket patlamış dağılmış orda içindekiler kayıp direk iade verdim 🤷♀️