_Busra_ Emzirirken sütün kalitesini arttırıp bebeğe kilo aldırmak için neler yemeliyiz . Yağlı süt olsun diye
Fatmabgoksel _Busra_ ceviz, badem, kuru kayisi, kuru dut tüketirseniz gerçekten besleyici oluyor, normalde bebeklerin gunde 20-30 gram almasi gerekiyorken benim bebegim 36gr aldi geçen ay 🙏🏻
melankolik _Busra_ gecen gun arkadasimda bana sik sik emmek istiyor sutümde var doymuyor mu acaba dedigimde sütün kalitesizdir tok tutmuyordur dedi ilk defa duydum öyle birşeyi bilmiyorum şimdi burda bu postu görünce merak ettim gerçeklik payı vvar mi acaba dediğinin.Acikcasi yemesine icmesine hiç önem veren biri değilim iki gun ac kalsam acıktım demem yani o derece 😒
gizemelifbas Ben bu kalite işine inanmıyorum. Maddi durumu el vermeyip de et süt tüketemeyen milyonlarca insan var dünyada savaş yaşayan sureyilileri göz önünde bulundurursak foşur foşur sütleri var emziriyolar bebeklerini bol sıvı alımı belki arttırıyor olabilir gerisine inanmıyorum ☺️
_Busra_ gizemelifbas emdikçe süt gelir elbet artarda ama iyi beslenmek Bebek sağlığı için daha iyi olur diye düşünüyorum
Ates_mami gizemelifbas katılıyorum. Öyle olsaydı Afrika’daki çoğu anne bebeğini emziremezdi. Sıvı alımı önemli. Emzirirken sıvı kaybediyoruz çoğunlukla. Bunu yerine koymalıyız. Şahsen ben balık yumurta süt peynir asla yiyemiyorum. Hamilelikte tiksinmiştim. Zorluyorum gerçekten yiyemiyorum. Oğlum 6 aylık olmak üzere. Sadece anne sütü alıyor. En son 4. Ayda doktora gitmiştik. Kilosu 1 yaşında olması gereken kiloya ulaşmış. Sütüm de öyle fışkırmıyor. Sagınca zaten çok çıkmıyor. Doktora anlattım. Emmeyle sagma bir değil. Sağarken mutlaka az gelir. Sütünün kalitesi belli ki çok yüksek. Bebegin fazla kilo almış. Az bile emzirmelisin demişti. Yani ben en önemli şeyleri yemezken doktor bana kalitesi yüksek dedi. Dikkat ettiğim tek şey 4.5 litre su içmek
_Busra_ Fatmabgoksel sütüm var ama besleyici değil galiba sahan dikkatli olmam lazım sanırım ilk Bebek olunca tecrübesizlik😅
_Busra_ melankolik bende öyleyim malesef.ama biz ne yersek bebeğe gidiyor daha düzenli ve protein ağırlıklı beslensek süt daha doyurucu oluyor sanırım
Hunilianne melankolik hayır kalitesiz süt diye bir şey yok. Yetersiz süt olabilir ama o zaman bebeğiniz kilo almazdı mama gerekirdi. Dengeli beslendiğiniz takdirde bebeğiniz gayet güzel anne sütü alabilir. sürekli emmek istemesi bir refleks, güven duygusu ve bağ oluşması içindir. Bebek 5 dakikada doyar ama sizden duygu almaya devam eder. O yüzden emmek istedikçe verin. Hele yenidoğan döneminde ilk 3-4 ay yakanıza yapışık olması cook normal
gizemelifbas Ates_mami ben de maalesef emzirmiyorum çok çabaladım her yolu denedim bir ay emdi onda da yeterince kilo alamadı emmek istemediği için en sonunda içim acıdı aç kalıyordu sağarak vermeye başladım ama azalacak zamanla sağdığım için😒
Ates_mami gizemelifbas evet. Ama siz elinizden geleni yapmışsınız emzirmek için. Herşeyi deneyip artması emmesi için ugraşmışsınız. Burdan da bizim sonucumuz çıkıyor. Yedigimiz şeyler sütü pek etkilemiyor. Ben yemedigim halde oluyor sizin yediginiz halde olmuyor. Bu sanırım kişiye göre değişiyor. Ama siz yinede sağmaya devam edin bence. Az da olsa gelmeye devam eder. Tamamen kesilmez en azından
Sesem Bilimsel bir gerçek her gün makarna yiyen bir anneyle çeşitli beslenen anne sütlerinin içeriği aynı olurmuş.