Selam herkesss
Bnm kızım 3 bucuk aylık oldu. Gözünde hep yesil akıntı var. Cocuk dr umuz göz kanalı tıkalı dedi. Bir kaç damla kullandık gecmedi. Gunde 2-3 kez masaj yapıyorum. Dogrumu yapıyorum bilmiyorum . Serce parmagımla pıt pıt bastırıyorum 15-20 kez.
İyi bir doktor önerisi istiyorum. Beylikdüzü tarafında oturuyorum.
Şimdiden tesekkur ettim
Sevgiler