Deletedmom310 Newvit demir damlası kullanıyorum bebeğime dün verirken elime çarptı yeni aldığım.elbisenin rengi çok kötü oldu nasıl.cikicak bu lekeler yıkayınca çıkmıyor
Bogurtlencicegi Deletedmom310 ferrum kullanıyorum ben defalarca üstüne önlüğüne mendile döküldü yıkayınca çıkıyor benim
Sennha Deletedmom310 bizde de damlamıştı bikaç defa ama çıktı lekesi normal bebek deterjanı ile yıkıyordum
Deletedmom310 Sennha newvit mi sizinde bende bebek detarjani ile yıkıyorum çıkmadı ya kaç derecede yıkamak.lazim
sonsuz17 Symsym07 bebeğime ikili takımlar aldım ve hepsiniz üstü beyaz nedense çoğu mağazada öyleydi lekeleri kalıyor beyaz sabunla citileyip yikasam geçer mi veya kaynar suda elbise citilenip mi beklemeli kuculme yapar mı