Ozgeeksli Merhaba kızlar 2 aylık bir kızım var pusetle taşıyamıyoruz artık biraz iri bir bebek pratik birsey arıyorum daha almadık çünkü hastane kontrolleri aşılar dışarı çıktığımızda filan hangisini almalıyım kanguruyu kaç aylıkken kullanmaya başladınız
Asafffffffff Ozgeeksli kanguru cok kullanisli geliyor bana ama boyun agrisi cekmiyorsan eger 😊 bebek araban varsa kanguruyu dene bence pusetin hem kendi agirligi hemde cocugun agirligi derken zor oluyor
KeremTalha_4153 Ozgeeksli ben ikisinide kullandım.. yakın mesafeye ev oturmasına falan gideceksek kanguruyu kullandım. Uzağa veya alışverişe çıkacaksak bebek arabasını tercih ettim
Defnedilan34 Ozgeeksli mamadus kanguru aldım 250 lira para verdim gel gorki bebek arabasının verdiği rahatlığı asla vermiyor
Defnedilan34 Ozgeeksli ya aslında kullanışlı ben 15 günlükken kullanmaya başladım ama yazın bebek ağırlaştıkça zor oluyor
KeremTalha_4153 Ozgeeksli 2 aylıkken uçak yolculuğu yapacaktım o yüzden aldım ama çok işime yaradı . Kendi arabamız yoktu. Dısarı çıkarken bebek arabasıyla çıkıyorduk ama araba aldık kanguruyu daha çok kullanıyorum
Asafffffffff Ozgeeksli iki aylikken pazar alisverisine yakinyerlere yada yuruyuslerinizde kullanisli oluyor bebek arabasi daha almadim
Olich Ozgeeksli kesinlikle bebek arabası, tüm kontrollere onunla gidiyorum. Kanguru daha çok yürüyüş için olur o da kısa kısa. Biz 3 aylık olduk hemen hemen o yaş için uygun Chicco’nun Soft&Dream kangurusunu kullanıyoruz. Ama 2 kişi olması şart dışarıdayken 👍
asyasare Ozgeeksli ben ikisinide kullaniyorum kizim 5.5 aylik. 2 aylikken kanguruyu yenidogan aparati ile kullandim suan normal sekilde kullaniyorum. eger tek cikacaksam kisa bir isim varsa kanguruya koyuyorum. ama esimle cikmissam gezeceksek uzun saatler o zaman bebek arabasini aliyorim icinde uyuyor biz de gezip kahvemizi vs icebiliyoruz. eger maddi durumunuz varsa ikisinide alin derim. bebek arabasini hben travel aldim cok agir keske baston alsaymisim diyorum muhtemelen baston bir tane daha alacagim.
Tuba Ozgeeksli Ben oğlum 1 aylıkken kanguru kullanmaya başladım hiç sevmedi ağlıyordu içinde hep oysa taşınmayı çok seven bir bebekti. Ebeme danıştım yanlış mı kullanıyorum diye ama yok doğruymuş. Sonra sürekli denedim en son 4 aylıkken yine denedim ama yok sevdiremedim. Bebek arabasını da 1 haftalıkken kullanmaya başladım baya kurtarıcım oluyordu dışarıdayken uyutup yatırıyordum işlerimi hal edebiliyordum. Şuan 17 aylık ve hala kullanıyorum 😇 tabi kendisi artık çıkıp koşmak istiyor o ayrı mesele ama bazı zamanlar mecbur oturması gerekiyor
ikipasaannesiiiiiii Ozgeeksli kanguru uzun sürede yoruyor. Bebek arabası daha kullanışlı geliyor bana
Gmzdre Kanguru uzun sürede yoruyor. Bebek arabası da hafif olmalı ki rahat kullanabilesiniz. Ağır bir bebek arabası olduğunda itmekten kaldırımlara çıkarken kaldırmaktan bütün vucudunuz ağrıyor çünkü
Yoyoyo191218 Ozgeeksli bebek arabası daha rahat ama benm oğlum binmedi hiç bizim için kanguru kurtarıcı oldu . Suan 1.5 yasında kanguru kullandm hep.