Bebeğim 9 aylık gece saat bası uyanıp agliyor..emmeden uyuyamıyor sanırım artık meme bagimlisi oldu .gunduz uykuları 25 dk ..çok yorucu olmaya başladı .uyku eğitimi vermeden uykular zamanla düzeliyor mu ? Uyku eğitimi verenler ne durumdasınız nasıl verdiniz?