Neib Merhaba anneler tv de reklamını gördüm kılları dondurur ve acısız yok eder falan diyor kullanan oldu mu acaba? Ben daha sıkılaştırıcı lipoliz jeli alayım mı almayıyım diye düşünürken hemen bu da çıkmış😅😅😅 https://imgyukle.com/i/CspXYf
Ikrabebek Neib yeni çıkmış daha deneyen yotlur heralde. Bende gördüm 100 liraymış bi kutu alıp denesem mi diyorum
Neib Ikrabebek doğru diyorsunuz bende denesem mi dedim ama kararsız kaldım🙂 kullananlar varsa yorumlarını alalım bide 100 TL imiş ne kadar gider acaba tüm vücudumuza yeter mi acaba😅
Ikrabebek Neib dışarı çıktığım bi gün alcam eczaneden 😁 daha doğum yapalı 36 gün oldu dikişlerden o bölgeye yapamam ama koltukaltı denicem
Neib Ikrabebek evet koltuk altı bacak vs iyi olur bende güya lazere gitmiştim Doğumdan sonra geri çıkmaya başladı😩