Ecemm123 ben ilk başlarda emzirdikten sonra içip, nerdeyse her sigaradan sonra duşa giriyordum. süte geçmesinden çok, üzerinizde ve nefesinizde kalan koku sıkıntı. şimdi oğlum 5 aylık oldu. sigara içtikten sonra ellerimi ağzımı yıkayıp, dişlerimi fırçalayıp, saçıma mavi su sıkıp, kollarımı ve boynumu dezenfektanla siliyorum (bu eziyeti çekeceğime keşke sigarayı bırakabilsem) ama yine de koku gitmiyodur eminim. 😔