Az önce tv de son dakika haberi gördüm..
4 çoçuk annesi kurşunlandı diye ..Hemde yine kocası tarafından
Allahım böyle insanların sonu neden gelmez diye soruyorum bazen bebek katilleri kadın katilleri ana katilleri 4 çocuk ulan 4 çocuk şerefsiz sana 4 can getirmiş bu dünyaya canından kanından allah belanı versin..
Kötüler için yaşasın cehennem 😥😓