Defneninannesi [bilinmeyen] Yalnızca bir kere işe yaradı. Ayrıca yenidoğan için tehlikeli bence tutuş şekli pek konforlu değil. Nefes almakta zorlanıyor bacaklarına baskı biniyor vs vs
Berinimmmmm Ben o şekilde değil ama ben otururken koltuk altından tutup bacaklarına ağırlık vermeden tuvalete oturur gibi yapıyorum çok sancıdan ağladığında rahatlıyor ama korkuyorum ya zarar veriyorsam diye
Ertugrulunannesi ben ilk 3 ay sık sık kullandım o yöntemi kırkı çıkmadan da denedim gaz sancısı olduğunda kakasını yapamadığında öyle tutuyordum rahatlıyordu ise yariyor kucağıma normal alınca ağlıyordu öyle tutunca susup ikinmaya başlıyordu 5 ay bitti hala yeri geliyo o yöntemi kullanıyorum 3 günlük bebeğe bile yapılmış bi sorun teşkil etmiyor anne karnindada o şekildeler zaten