Oglum 4 aylik. Geceleri 1.2 saat arayla uyanmasi acıkdıkça neyse sabah oldu 7 bucuk da mama verdim emzirmistim sütüm az hissettim. 8 oldu sallıyorum dizim de uykuya geçiyor uyanıyor dalicam bende uykusuzum deli olacam kaldirdim geri sallıyorum. Ne anlamadım ben bu isi .uyusun istiyorum 8 buçuk oldu saat kisa kisa uyanmalar uyku gecis zorluğu sicrama oluyor. Karni da tok .saka gibi 🤪😧😧😢tek bakıyorum destek de alamıyorum evim uzak anneme. Ağlama huysuzluk yok şükür de nasıl gecer bilmem .uyku daldığında emin olup Yatircam.. uyumam 20 25 dk en fazla 1 saat sabah hallerimiz