Selinn22234 bende yaşadım gerçekten zor bı durum artık o ağlıyordu ben ağlıyordum.gazi birikmeden düzenli çıkarırsan çok daha iyi olur.cok aglatmamaya çalış ağlayınca hava aldigindan sanırım oda üstten gaz yapıyor. Gaz damlaları 15.gunden sonra tavsiye ediliyor istersen danışıp bı tane bulundur evde.kabizlik çok daha zor ona daha çok dikkat et.