ErvaKoc çok teşekkür ederim zahmet verdim ❣️
Dadam sağlıkla 😘🙏
Dadam yok canım bizimki ses çıkarmıyor sallanırken de öyle iyi yani
Huriye48 çok teşekkürler ❣️
ErvaKoc benimki de bunu pembesi çok kullanışlı
tulin kesinlikle çok memnunuz
Dadam kanz belle kullanıyorum çok memnunum
Merve_Kurt teşekkür ederim araştırıyım Bi 🧡