taslan 3 aylik oglum gunde 6 kez 120 cc mama iciyor. Sadece mama ile besleniyor cok mu yeterli mi acaba?
taslan Gece rahatiz zaten aksam 9 10 gibi uyuyor 4 de kalkiyor mamasini verip altini aliyorum uyuyor 7 de kalkiyor 7 den sonra 9 a kadar 6 kez falan yiyor
taslan asliadymn kilosu gayet iyi 7 kilo aptamil kullaniyordum gaz kaka sorunu artti bir haftadir bebelac kullaniyoruz
asliadymn taslan benim kızımda 3 ay 3 günlük 7.200 sadece anne sütü aldığı için cc olarak hesaplayamıyorum ama çok gibi hissediyorsanız her öğünde bir tık azaltın ağlamıyorsa doyuyordur. Veya çok gelseydi kusar mıydı acaba diye düşündüm 🤷🏼♀️
gizemelifbas Benim kızım 2 ay 20 günlük dün denemek için 150 cc mama yaptım kustu birazını bi 150 cc deneyin büyük çünkü eğer kusmazsa 150ye devam edin bence ☺️
taslan 150 de kusuyor denedim onu da 😂 bazen o da sasiriyo gece 2 3 de yatiyo cocukda napsin duzen oturtmak ocin kucuk henuz