bebisanne eğer belden uyuşmalı sezeryan olduysanız. Kesinlikle normal pozisyonda yatmayın.
O baş ağrısı yapıyor öyle hafifsenecek bir ağrıda değil dehşet bir ağrı. Işığa duyarlılık gündüz olsun istemiyorsunuz. Bir sürü yastıkla uyuyun hamileymiş gibi.