Önceden hesabıö vardı telefon hafızasında yer olmadığı için sildim şimdi tekrar yükledim ne olur akıl verin çok saçma gelebilir ama annemgile 2 otobüs uzaklıkla oturuyodum 2 senedir komşu yoktu çıkarcı bi karşı komşum vardısıkılıyodum kimsem yoktu eşimin tarafı da yok sürekli git gel yapıyoduk eşimle annemgile yakın taşındık çünkü başıma bişey gelse kimsenin ruhu duymazdı iyide oldu geldik yeni yapılmış bina iyi güzel 1. Kat ama bende takıntı başladı şimdi evde böcek olacak takıntısı şimdiye kadar bişey görmedim ama kafamı ona verdim evide ilaçlattık birşey de çıkmadı ama iyi değilim bu takıntıdan nasıl kurtulurum herşeyden kesildim bide bir sürü borca girdik yardım edin akıl verin😭