Burcu85 1 aylık bebeğimin gözü çapaklanıyor damla basladı doktor gene devam ediyor:( var mı böyle hikayesi olan
Mstfaslhnalprsln12 Burcu85 benimde olmuştu bebeğim doğduğunda her emzirme sonrası masaj yaptım burnundan aşağı doğru hatta İnternet de var sonra ılık su ile sildim doktorun verdiği damlayı kullandım geçti
Sedaahmet Burcu85 benim kızım 1 aylık. Bizde de oluyor ama fazla degil. Ben hep mendili ılık suyla ıslatıp siliyorum. Zamanla geçecektir merak etmeyin.