Suespodu Selamunnaleykum arkadaşlar. 24 saat oldu kızım hala kakasını yapmadı gaz çıkışımız oluyor ama kaka yapamıyor normal mi acaba 😒
NarminaAbdullayeva Benim kizim hem anne sutu hem mama aliyodu. O zamanlar da yalnis hatirlamiyosam 5 gun olmustu doktora goturduk. Bize Ilhan Sari bebe zeytinyagini kullanmamizi tavsiye etti. her gun bir kasik. 5 gun kullandik. Ben hic gaz sorunu yasamadim ondan sonra. Ama her bebek farklidir.
Yasemiim Ayşe öner gaz masajını yapın, karnına sıcak havlu koyun ve bol bol emzirin. Kakasını yapamadığında ben daha çok emziriyorum sonunda yapıyor.