Bebeğim 2,5 aylikken dil bağıni ozel bir kbb hastanesindeki doktora kestirdik. Narkoz olmadan kucuk bir kesi ile 1 haftada iyilesti. O zamana kadar memeyi tam tutamadigi icin silikon uc kullaniyordum. Dil bagi operasyonundan sonra da tutamadi ve hala kullaniyorum. Simdi 6 aylik oldu kizim. Doktor kontrolunde aglayinca doktor hafif dil bagi var dedi. Biz şok olduk. Zaten aglarken dilini damagina degdirememesinden ve memeyi iyi tutamamasindan dolayi supheleniyordum. Simdi emin oldum. Aylardir yavrum silikon uc yuzunden emmeyi birakti birakacak stres icinde yasadik. Simdi ikinci operasyonun stresi soz konusu. O doktoru o hastaneyi nerelere sikayet edeyim simdi?