Rumsaaa
kızlar öncelikle oğlum 5. ayına girdi 3. aydan önce hemşiremiz rota aşısını bahsetti araştırın dedi. bende çok gereklimi demistim tam kesin bi çözüm olmuyo sizin tercihinize kalmış demişti bende gerek yok o zaman diye düşündüm. araştirmamistim. . daha sonra aile hekimimiz yaptırmani tavsiye ediyorum dedi. aradan 3 hafta gectikten sonra. o zamanda maddi sıkıntıdan dolayı yaptırmamıştım. sonra oglum bi kac kez ishal oldu ister istemez endişelendik. 5. ayına geldi 8. aya kadar yapıldığını duydum. doktorumuzla tekrar konuştuk ve dün aşıyı yaptırdık. 5 ve 7 ay arasında da yapılıyor. içinizde kalmaması için ömründe bi kere olabilcek bi aşi yaptırabiliyorsaniz yaptırın. her ishal ve hasta olmasında acaba rota virüsü mu aşı yaptırmadım kesin o yüzden gibi düşüncelere giriyo ve vicdan azabı çekiyor anneler..