Dorika Merhabalar bebeğim 2aylık. Doğduğundan beri mustelanın ürünlerini kullanıyorum hem şampuan hem vücut losyonu. Her yeri konak oldu dünyanın parasını verdim bunlara çok pişmanım. Vücudu da döktü yeni doğan aknesi dedi doktor. Mustelaların hepsini bıraktım. Unibaby aldık onda da konak sorunu devam ediyor. (Zeytinyağ işlemlerini uyguluyorum) yeni doğan akneleri de bir geçiyor bir çıkıyor sabır🙏🏻 En son nivea baby düşündüm ikisi bir arada tecrübesi olan var mı? Diğerlerinde parfüm de yok o yüzden hiç koku olmuyordu nivea parfümlü.
Gns2019 Dorika ben de konak olunca mustelaya gecmistim ama yine de gecmedi doktorumuz bebek yagı sür tara demisti taramama ragmen gecmedi meger ters tarafa dogru taramalıymısım 🙈yağ sürüp beklettikten sonra terse dogru konak taragıyla tarayınca hepsi döküldü ve bir daha cıkmadı hala mustela kullanıyorum memnunum
Minikuzu Dorika içerik incelemesi yapan bi sayfada görmüştüm e bebekten baby me şampuanı. İçeriği çok temiz ve çok iyi…
Dorika VERA19 kokusu var mı peki? Aslında parfümsüz sağlıklı bişe ama biraz da koksun istiyorum saçı falan🥰
Hamzam Minikuzu bende bayb me kullanıyorum,oysaki mustela set aldim,ilk banyo sonrası gözleri enfeksiyon kapinca bıraktım,tüm set duruyo, bayb me Dr yedek almıştım,onu kullanıyorum şuan,gayette güzel yani
imgesi Dorika canım şimdi sana harika bir tavsiyem var pavloderm diye bir Konak şampuanı var bize doktorumuz tavsiye etmişti Bebeğimin saçında Konak acayip çok vardı. Bu şampuanı ikinci kez kullanmamda çocuğun kafasında hiç konakkalmadı… internetten aldık çok da uygun fiyatı tavsiye ediyorum
TalentedMom Dorika ben Hindistan cevizi yağı sürdüm çok iyi geldi kalmadı bile e bebeğin baby me şampuanını kullanıyorum içeriğinde zararlı bileşen bulunmuyor çok memnunum
TalentedMom Dorika baby me erkekler için bebek şampuanı çok güzel kokuyor canım kozlara özel olan da var fiyatı 15 TL basmalı şişesi var ben çok beğeniyorum
Eternity Dorika Yenidoğan aknesi için kesinlikle Bioderma atoderm ürünlerini kullanın. Vücut şampuanı olarak Bioderma atoderm duş yağı (yetikim ve bebeklere uygun) ve losyonu nu mutlaka kullanın 1-2 güne farkedecek. Şampuan olarak ise bioderma abcderm kullanıyoruz, konak her bebekte oluyor maalesef, sadece bunu konak tarağıyla ve hindistan cevizi yağıyla destekleyerek kurtulabilirsiniz, bizim çok çok azaldı
Mrbmrb Dorika mustela ya devam etmeliydin bence. Her gğn bepanthol sensiderm sür konaklarına. Acayip nemlendiriyo. Bizimkileri 1 haftada döktü valla.
Benimoykum Dorika canım sampuan la alakası yok konak bebekelrin çoğunda olur benim goturdugum doktor özel bı şampuan vermişti birde zeytinyağı kullandım bir ay da geçti