sltn_duru Kızlar kızım mamaya başladığından itibaren hep sma kullandık 3 numarası hiç iyi gelmedi sürekli kabız ağlayarak hıckıra hıçkıra yapıyor kakasını insanın yüreği dayanmıyor var mu kabızluk için öneri ve mama tavsiyesi
sltn_duru 1 mi 2 sini kullandık 3 te bi kabızlık yaşadık bende çok memnundum aslında zeytinyağı felan fayda etmiyor
Beyzazeynep sltn_duru aptamil bizde ise yaramadi kilo da aldirmasi sizde bir deneyin smaaya donduk biz
sltn_duru Beyzazeynep sma dan o kadar memnundum ki 3 numarası mahvetti bizi. Kafam çok karışık be yapsam bilmiyorum
B123 Bende 6 ay aptamil kullandım hiç kilo almadı bebegim çok zayıf iki ay aynı kiloda kaldı, babası yüzünden degiştirmedim çocuk buna alışmış diye ama 2 numaraya geçince çocuk içemedi tadı çok kötüydü sma aldım bakalım bu nasıl olacak yeni geçtim