Alpkusunannesi sağlık ocağı 4. Ayda her bebeğe veriyor. Bize de teklif etti. Çoğu çocuk doktoru başlamıyor bu ayda. Sağlık bakanlığının prosedürü olduğu için biz veriyoruz doktorunla konuş. Başla derse gel ben veririm dedi.Doktorumuza danıştım ertesi gün. 8 ayda kanda demirine bakacağız ona göre başlayacağız dedi.Şuan kullanma dedi. Büyük oğlumda da aynı şeyi yapmıştık.