Arkadaşlar bebeğim 6 aylık ve aşırı gazı var. Gece karnından seslee geliyor yay gibi gerilip ağlıyor. Yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum. Mommys bliss gaz ilack aldım herkes çok övmüştü fakat aslaa açmiyor ağzından çıkarıyor. Bineron emzik kullanmıyor nefret ediyor. Şırıngayla içirebilme yönteminiz var mı? Nolur akış verim bi şekilde içirmem lazım bunu…