CananOral 4 buçuk aylık bebeğim var idrar da enfesyon geçirmişti antibiyotik kullandik geçti tekrar başladı uyanınca ağlıyor bı kere ağlayınca bezini açtım idrarin yapıyordu öyle ağlıyordu ıdrar yanması hala devam mı ediyor devam ederse yatış verilir mı 😭
CananOral Uyandığında da arada ağladığını da hemen bezini açıp bakıyorum çişini yaparak ağlıyor ıdrar da yanma devam ediyor mu
Ftmvrs13 CananOral korkma canım yatış da verseler onun sağlığı için amasanmıyorum yatış vereceklerini