Bittersweet ben bebegim dogdugundan beri hic fazlaca sutum olmadi. Ama bi ara cogalmosti. Onu da bi yerde okumustum fuse tea seftali cogaltiyomus. Denemk icin bi 4 lu koli aldik. Ise yaradi bende. Sonra 4 ayina kadar her gun octim bazen 1 sise bazen 2 sise. Sonra igrendim😂😂 bi de 4 ayina kadar yaz aylarina sicaga denk geliyodu buzdolabindan icmek haz veriyodu sonra havalar sogudu. Ama tabi her kesde ise yarayacak diye bise yok❤️ Bide ben esimle yalniz kaliyorum. Stres yapacagim pek bisey yok. Ondan da ola bilir