Kafada bilmıyorum ama benim yakınımın bagırsaklarında olmustu gece aç karnına 3 diş sarımsak yutup uyuyordu aç karnına cay kaşığı kekik yemişti 1 hafta boyunca doktora gittiğinde yapılan testler sonucu vitamininin çok dusuk olduğu gormus doktor sadece vitamın ilacı vermiş 7-8 gune düzelmişti iyi yıkanmamıs meyve sebze tam pişmemiş et veya değerlerinin düşük olmasından kaynaklı olabılıyormus parazit hatta doktor sarımsak ve kekikle doğal yoldan kurtulmussundur demiş