12345678b Kızlar bebegım 2 aylıkken mama kullandık ama o kullandıgımız mama o zamanlar gaz yaptı. Sımdı bebegım 4,5 aylık gazı gitti yenıden o mamayı denesem tekrar rahatsızlık verırmı? Basına gelen varmı
Newmom1010 12345678b bence dene bi öyle gör. Ben en baş aptamil kullandım gaz yaptı kabız oldu bıraktım başka aldım sonra oda deli divane kusturdu aptamile geri döndüm baktım ne gaz kaldı ne kabızlık ne de kusma
ekmek-arasi 12345678b ilk baslarda bemde gaz sorunu yasiyodum simdi 4.5 aylik gaz sorunu kalmadi gibi bisey dene yeniden artik alttan usttuen allah ne verdiyse tabiki cikartmasinada yardimci ol