Kızlar merhaba, bebeğim doğduğunda sütüm çok azdı hastanede aptamil mama verdiler eve geçince de biz bebelac verdik geçen hafta doktor sadece anne sütü ile devam dedi bugün tekrar doktora gittik çok az kğ aldığını mama destekli gitmemiz gerektiğini söyledi sma yada hipp alın dedi sma aldık bugün vermeye başladık 10 cc verdik 3 saat hatta 4 saat arayla hatta doktor 60 cc verin demişti yemedi bebeğim 😔 her yemesinden sonra kusmaya başladı hiç kusmaz benim bebeğim normalde ve hiç sevmedi sma mamayı neden böyle oldu anlamadım sizlerde bebeklerinizde böyle bişey yaşadınız mı ?