Iyi geceler anneler selam arkadaşlar.uykusu kacanlar .tiroid endokrin hormonal ilaç kullananlar varmi eutrox 75 içiyorum ve mayis di randevular dolu veryor almam lazım. Yaşayanlar anlar beni 2 senedir içiyorum oglum da yok ama gecmemesi icin ne yapmak lazım . Vede sicak olunca terliyorum cok su gibi. Emzirne olduğu için şişiyor vücudum sinir oluyorum .odem var 4 aydir hala kilo veremedim de ilactan da kaynakli olunca..geceleri sizler de terliyor musunuz. 😑🤱👶🤪😧 etkisi ne oldu oglum uyurken yazayim dedim .😊selamlar .