Neslihanmothers 4 ayımıza yeni girdik. Her ay 1 kilo alıyordu. Sütüm de yetmediği için ek mama veriyordum doktor kontrolünde. Bu ay sadece 100 gram almıştı. Bu iyi değildi. Zaten zayıf cılız bir bebek😔 Dünden beri mememi tutmak için içi geçene kadar ağlıyor. Çok üzülüyorum çok. Allah aşkına nasıl mememi de tutabilir yardımcı olun 😔
Topkek Neslihanmothers ben ayaga kalkıp veriyoduö gezerek canım dene istersen hatta zıplıyom tutması için:)
Balannesi Neslihanmothers Mama verdikten sonra emzirmeyi deneyin. Karnı çok acıktığı zaman istediği kadar süt gelmeyince sinirlenip emmek istemiyorlar. Önce mama sonra memeyle bu sorunu aşmıştım.
Neslihanmothers Balannesi umarım sizin gibi başarabilirim. Sizin de bebeğiniz çok ağlıyormuydu memehi tutmamak için yoksa benimkimi öyle
Summ Neslihanmothers olması kazımdı diye bişey yok bazı bebekler öyle 7de bence fazla. sağlıklıysa bence üzmeyin kendinizi her bebek kendine özeldir