Canım hızlı büyüsün die ekra bay yapmana gerek yok anne sütü prematür bebekler için daha hayati bir gereksinim mümkünse anne sütü eğer yoksa mama verin benim oğlum 7.5 aylık 5 ay anne sütü tüketti sağarak yarı emzirerek vs vermeye çalıştım elimden geldiğince ama 5 aya kadar emzirebildim ve inaninki keşke daha çok uğraşsaydım diyorum anne sütü almayınca gelişim acısından gerçekten geriye düştü çok sık hastalanıyor ve atlatması çok güç oluyor