Gece 12 1 gibi hep aynı saatte bişeyler oluyor çocuğa 50 günlük daha aranıyor aç meme veriyorum almıyor mama veriyorum onuda yemiyor gazı yok altı temiz herşeyi tam ama niye huzursuzlanıyor ağlıyor kafasını sallıyor memeyi ilk alınca birden kapıyor çok açmış gibi ama sonra kızıyor dua okuya okuya sakinleştirdim nazardan mı anlamadım ama her gece aynı saatlerde aynı şeyi yaşıyoruz 🙁