Masal61 vallahi benim bebeğimin aynısı. Kafayı yiyordum aç dolanıyor bu çocuk diye. Şuan 1yaşına girecek. Sağarak besledim bende. Sizinle aynı dönemde bebeğim içmiyordu doktorum bana uyutup içir dedi. Ben bikaç kez böyle yaptım. Sonra uykuda içmeye alıştı. Her öğün gündüz gece uyutup verdim sağdığıö sütü. Tam bir eziyetti. Ek gıdada yemedi tabiki öyle doyacak kadar. Oysaki tek umudum ek gıdaydı. 8.ayında uyanık içmeye başladı, halen daha şarkılar söylüyorum, ayakları ile oynuyorum öyşe içiriyorum. Şuanda en son sütünü sabah 7 gbi içiyor, 9da uyanıyor. 10da kahvaltı hazır oluyor yemiyor, süt içirmeyi deniyorum içmiyor. Bu şekilde aç duruyor 12ye 1e kadar🤦♀️ artık takmamaya çalışıyorum. Garip olan taraf bu şekilde kilo da alıyor.